دستگاه یخساز حبه ای برای موکب های اربعین

صفحه اصلی / بلاگ /دستگاه یخساز حبه ای برای موکب های اربعین

دستگاه یخساز حبه ای برای موکب های اربعین

دستگاه یخساز حبه ای برای موکب های اربعین

استفاده از دستگاه یخساز حبه ای در موکب های اربعین میتواند راه حلی برای تامین نوشیدنی و آب آشامیدنی خنک باشد. دستگاه ها یخساز حبه ای در کنار دستگاته یخساز قالبی با نولید یخ در ظرفیت های مختلف میتواند یخ مورد نیاز برای خنک کردن آشامیدنی ،میوه ها و خوراکی های نگه داری شده در موکب ها باشد.

هر ساله تعداد زیادی از زائرین کربلا در ایام اربعین از مرز های کشورمان از طرق مختلف راهی برگزاری مراسم اربعین می شوند

همچنین تعداد زیادی از زائرین با پای پیاده از مررز های کشورمان و عراق به سمت کربلا حرکت میکنند.

در این میان موکب های پذیرایی از این زائران در مسیر پیاده روی زائران اربعین حسینی برپا میگردد که این موکب ها بوسیله مواد غذایی و انواع نوشیدنی ها از زائرین عزیز پذیرایی میکنند

با توجه به گرمای هوا در مسیر زائران تامین آب آشامیدنی خنک و همچنین نوشیدنی های خنک میتواند باعث رفع خستگی و شادابی زائران کردد

 

استفاده از دستگاه یخساز حبه ای در موکب های اربعین میتواند راه حلی برای تامین نوشیدنی و آب آشامیدنی خنک باشد.

دستگاه ها یخساز حبه ای در کنار دستگاه یخساز قالبی با نولید یخ در ظرفیت های مختلف میتواند یخ مورد نیاز برای خنک کردن آشامیدنی ،میوه ها و خوراکی های نگه داری شده در موکب ها باشد.

دستگاه یخساز حبه ای شرکت دراک ماشین با ظرفیت های تولید 120 کیلوگرم تا 500 کیلوگرم می تواند کمکی برای موکب ها باشد تا به بهترین شکل به زائران عزیر خدمات ارائه دهند.

چه دستگاه یخسازی برای موکب ها مناسب است ؟

انتخاب  دستگاه یخساز برای موکب های اربعین با توجه به تعداد بالای زائرین و ظرفیت تولید یخ در دستگاه های یخساز حبه ای میتواند چالش بر انگیز باشد که برای رفع این چالش میتوان با  مشاوره با کارشناسان شرکت دراک ماشین دستگاه یخساز حبه ای مناسب برای موکب اربعین انتخاب شود که پاسخگوی نیاز مسافران اربعین باشد.

یرای مشاهده انواع دستگاه یخساز حبه ای و مشخصات و جزئییات دستگاه های یخساز حبه ای به بخش محصولات > دستگاه یخساز حبه ای مراجعه کنید .

برای تماس با کارشناسان شرکت دراک ماشین با شماره های درج شده در سایت تماس حاصل نمایید

 

09339235667

09128883314

02166581032